четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Рики Мартин - световна звезда - гей


Пуерториканският певец Рики Мартин признава за пръв път своята своята хомосексуалност в писмо, публикувано на собствения му уебсайт.Така той слага край на упоритите слухове за своята нетрадиционна сексуална ориентация.
"Горд съм да кажа, че съм хомосексуалист с късмет", пише 38-годишният певец, който през 2008 г. стана баща на две близначета, родени от приемна майка.
Рики Мартин обяснява, че преди няколко месеца е взел решение да напише мемоарите си.
"От момента, когато написах първата фраза, знаех, че тази книга ще ме освободи от нещата, които нося в себе си от дълго време", споделя той.
По думите на 38-годишния певец, признанието за неговата хомосексуалност е повратна точка в живота му.
Годините мълчание и размисъл ме направиха по-силен и ми припомниха, че толерантността трябва да идва отвътре, казва изпълнителят.
Рики Мартин е роден в края на 1971 г. в пуерториканската столица Сан Хуан. Истинското му име е Хосе Енрике Моралес.
Започва соловата си кариера през 1991г., а юношеските си години е прекарал заедно с момчешката латиногрупа "Менудо".
Продал е 35 млн. албума главно благодарение на песни като Maria (Un, dos, tres), Livin' la vida locaи The Cup of Life (La copa de la vida), която бе химн на Световното първенство по футбол през 1998 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads