понеделник, 10 януари 2011 г.

Изповед на един горд гей


Аз съм гей и любимото ми нещо е да правя свирки. Просто обожавам леко соления вкус на пишки в устата си, само като си го помисля и вече съм се възбудил. Как клякам пред този възхитителен орган и го налапвам с цялата си страст.. как го осмуквам докато не ми свърши в устата и после като добра гей-курва изгълтвам всичко, сигурен съм че мога да правя много по-добри свирки от жена! И ще ви кажа още нещо, гейовете сме много повече отколкото предполагате, просто елате на някоя гей сбирка или вземете участие в гей-социални-мрежи и вижте за какво става въпрос. Пълно е с мъже със семейства! Горките женички, изобщо не можете да обслужвате половинките си..

Интересни гей истории, новини,снимки можете да видите ТУК.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads