четвъртък, 28 октомври 2010 г.

Гей живот


Понеделник- началото на още една скучна седмица. Бях планирал да отида на сексолог за основен преглед на онуй между краката ми. Докато чаках реда си, вратата се отвори и влезна високо ченге, със стройна фигура и широки рамене. Коланът му предържаще пистолет, палка и белезници. Захластнат не разбрах кога доиде моят ред.

Влезнах в малкият уютен кабинет. Заобеснявах на доктора проблемите си, той плавно плоклащаше глава и ми посочи съблекалнята. Помоли ме да извикам следващия пацент. Чух как ченгето си бъбри нещо с доктора и скоро се озова при мен в съблекалнята. Сексологът ни предупреди, че излиза за малко.
С възторг наблюдавах стегнато тяло на ченгето и слипа от естествена кожа, стегнал здраво мъжкото му достоинство. изведнаж погледите ни се срещнаха. усетих го как леко настръхва, членът му започна да се издува. Сърцето ми заби лудо, кравта нахлу в главата ми и изпълни здрямалото същество в моя слип.
Не можах да се въздържа. Протегнах ръка и погалих ченгето по-гърдите. Не се възпротиви и се приближих. Мъжагата ме прегърна, притисна ме силно към себе си и устните ни неволно се сляха.
Слизах все по-надолу.Прокарах ръце под слипа му и обхванах задните полукълба, притискайки го още повече към себе си. Усетих члена му, възбуден и трепнещ.
Продължих да го целувам по брадичката, слезнах плавно към връта, а от там-към гърдите. Смучих зърната му и те се вдървяваха. И отново надолу. С език прокарвах бавно път през стегнатите му коремни мусколи. Дръпнах слипа и дългият му, дебел хуй изкочи.
Нямах търпение да го налапам, да усетя сладникаво-соления му вкус. Поемах го целия и ми се струваше, че всеки момент разпори гърлото ми. Ближех този красив пенис от основата до главичката, а ченгето тихо стенеше.
Нямах търпение да го почувствам дълбоко в себе си. Придърпах стола и накарах ченгето да седне. Разкрачих се леко и се нанизах бавно върху превъзбудения му хуй. Все по-дълбоко и по-дълбоко. През това време той целуваше гърдите ми. Стенех в неистово удоволствие, а ченгето вече ме ебеше яко, усилвайки темпото.
усетих нечии ръце на раменете си. Сепнах се и обърнах глава- беше докторът, гол и възбуден. Кога влезна не разбрах, но беше готов да се присъедини към нас. Станах от хуя, който в този момент ме пронизваше и го отстъпих на доктора. Тои веднага го налапа. Минах зад него и коленичех. Задникът му беше хубав, стегнат. Прокарах два пръста около ануса му и усетих как протепера. Постепенно вкарах единият пръст до дъно, после - двата и накрая набих целия си хуй в неговите дълбини. Ебах го със силни тласъци, а той тихо стенеше.
Ченгето стана, дойде зад мен и усетих как ми го заби дълбоко. Клатехме се на плавни тласъци. Мина доста време и като под команда, с ченгето извадихме куровете си и ги пъхнахме в устата на доктора, който чевръсто ги обработваше. Скоро устата му се напълни със скъпоценната бяла течност. Изригнахме едновременно, стенеики в неиство удоволствие.
Облякохме се. Доктора каза, че сме абсолютно здрави, но за по-сигурно, често да минаваме на преглед при него. Ченгето ме закара до нас с полицейската кола. Искаше му се да ме целувне на раздяла, но нямаше как пред толкова много хора.
Когато хлопна вратата на колата, се сепнах. Разбрах, че всичко е било само един сън. Денят беше понеделник- началото на една скучна седмица....... секс машини / гей



www.bezcenzura.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads