петък, 17 септември 2010 г.

В Германия 67 годишен мъж смени своя пол

67-годишният немец Хайнц Гюнтер дълги години живеел като мъж. Със своята бивша съпруга преживял 38-годишен брак, възпитавайки двама сина. През цялото това време, обаче, той се чувствал като жена.И едва на тази възраст, успял да осъществи своята отдавнашна мечта, а именно да се превърне от дядо Хайнц в баба Джесика.


През 1964 година той се оженил за италианка (която в момента е 58 годишна), като на тях им се родили двама сина.

През 2000 година, Хайнц Гюнтер попаднал в болницата поради тежка форма на грип. "За първи път в своя живот, аз се осмелих да разкажа на лекарите, че съм друг. Те ми обясниха, че в своето подсъзнание, аз съм жена", - разказва Хайнц. И именно тогава Гюнтер се решава на операция по смяна на пола. Той започнал да приема хормони, като преживял няколко операции. Едновременно с това официално сменил гражданството си, както и името си на Джесика.

Сега баба Джесика казва: "За семейството това беше голям шок, а за мен - избавление! Въпреки това, синовете ми приеха промяната забележително, като понастоящем поддържаме отново близки отношения!"

gaynewsbg.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads