вторник, 17 август 2010 г.

ГЕЙ ИСТОРИЯ

Аз съм гей момче на 18 години,което учи и обича да лапа пишки.Ето моята история,която надявам се да ви хареса.

Беше събота-още един ден ,в който сменях водата на рибите си.Беше хладно и мрачно,и бях сам в къщи.Докато сменях водата се чу ,че портата се отваря-беше приятел,който често идваше да играе на компютъра ми.Той видя,че сменям водата и си го пусна сам.Аз смених водата ,а той изключи компютъра и ми каза:
-ще пуснеш ли видеото?
Знам какво искаше да гледаме,защото и друг път сме го правили.
-ДА-отговорих аз.
Пуснах го и докато гледахме около 10 минути той отново промълва:
-ще ми направиш ли свирка?
-ДА!-казах аз.
Тогава той си откопча дънките и си извади надървения хуй.Аз го хванах с едната ръка и го лапнах.Правех му свирка с бързи темпове,лапайки го докрай.После започнах да му лапам топките,а той ми каза:
-Искаш ли да ти го вкарам?
Аз станах събух си панталоните и извадих лубриканта от чекмеджето.Намазах малко ,а той стана .накара ме да се надупя и ми го вкара.Започна да ме ебе много яко.еба ме близо 25 минути след което се изпразни направо в ануса ми.
spodeli.info


запознаства без цензура - www.kisscontact.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

Flamingo ads

Flamingo ads